Monday, February 11, 2008

PROJEK YANG PALING SPOIL

Sejak beberapa hari ni aku agak sibuk. Tak sempat nak tulis apa-apa kat sini. Tapi nak dijadikan cerita, dua ari lepas, abang batang besar yang pernah projek ngan aku ari tu talipon.

Kalau ikutkan memangla aku teruja tapi fikir-fikirkan betapa senaknya jubur aku ari tu kena sontot ngan dia, aku rasa phobia plak. Tapi aku gagahkan jugak la layan call dia ari tu.

Dia ajak aku keluar minum dan bagi aku takda hal punya. Kebetulan malam tu aku agak free dan dia baru balik dari opis kot...siap pakai baju opis lagi. Kita orang pekena teh tarik kat kedai mamak dekat area rumah aku. Lama gak sembang maklumla bukan selalu jumpa. Topik biasa yang dia suka pasal bola la....peminat MU rupanya. Aku pun layan je la walaupun bolasepak ni aku kureng sikit...kalau rugbi tu ok la jugak.

Lepas minum, dia ajak aku jalan-jalan dengan kereta dia. Kita orang pusing-pusing kat area Kelana Jaya. Aku ni walupun phobia takut kena sontot lagi, tapi nafsu aku terhadap dia memang ada. Batang dia yang thick dan besar tu memang aku tak lupa punya.

Masa dalam kereta tu, dia yang start. Dada aku dipegangnya dan tangan kanan aku dia taruk atas batang dia. Tersirap darah aku bila dia keluarkan batang dia dari zip seluarnya. Peh....memang mencanak abis dah....tunggu masa untuk aku uli aja tu.

Aku cakap kat abang tu, "nak isap jap boleh?"....kira macam naif aja bunyinye. Dia tak jawap apa-apa tapi dia mula memandu kearah kawasan perumahan berdekatan dengan kelab golf dekat Kelana Jaya tu. Aku diam aje la.....sebab aku pun bukannye familiar dengan area ni.

Kami sampai kat satu area lapang...tempat parking kereta. Aku rasa takut gak sebab kat depan tu ada banyak rumah-rumah bangalow....nanti apa plak kata orang kat area tu. Tapi, aku tengok dia selamba je.....turun dari kereta dan terus menuju kat hujung corner sana. Aku pun ikut aja la.

Aku rasa mungkin tempat ni dia pernah projek kot sebab dia macam dah biasa je. Sampai je aku kat tepi dia, batang dia yang besar tu memang dah tercanak je. Dia lancapkan batang dia kasi keras. Bak singa lapar, aku terus melutut dan mengisap batang abang tu puas-puas. Ermmmm aku memang gian sangat sebab batang besar macam ni bukan selalu dapat. Sambil aku isap, sambil aku lancapkan batang dia dalam mulut aku. Aku tau dia suka kalau aku buat macam tu.

Dia tanya aku, "Abang nak fuck jap, boleh?" Aku masa tu buat tak dengar aje le sebab rasanya malam tu aku tak sanggup nak kena jubur. Dahla tempat projek ni tak selesa sangat, tak sanggup aku mengerang-ngerang kesakitan kat tempat gelap tu. Silap-silap orang-orang kat situ dengar....tak ke cari nahas!!!

Aku sempat cakap kat dia, "Sini tak selesa la bang....next time la ya". Dia tak jawap apa-apapun lepas tu. Sambil mulut aku terus tak lekang mengisap dia, sambil tu aku melancap. Nikmat melancap sambil mengisap ni memang bagus....dan gerenti akan pancut cepat dek tahap keghairahan maksima perlakuan ni.

Sedang aku sedap-sedap mengisap dan melancap ni, tiba-tiba aku terasa panas je dalam mulut aku. Disebabkan aku memang tak suka kalau orang pancut dalam mulut aku, aku terus berhenti. Aku ludah apa yang ada dalam mulut aku masa tu. Ya Rabbi.....loya tekak aku....memang spoil la abang ni. Automatically, aku jadi kurang stim. Sebenarnya, memang pantang aku kalau orang pancut dalam mulut. Aku memang tak suka dan aku rasa geli sangat.

Abang tu bila tengok aku macam dah tarik muka, terus dia cakap, "Sorry, abang tak tahan sangat...terpancut keluar". Aku terus sound kat dia, "Saya memang tak suka airmani dalam mulut, saya loya.....potong stim la abang ni". Dia terus cakap mintak-maap beberapa kali kat aku. Dia memang nampak aku bengang kat dia...memang pun...sebab aku memang tak suka pancut-pancut dalam mulut ni.

Disebabkan peristiwa yang spoil tu, aku pun terus hilang stim. Aku terus pakai seluar dan terus pergi ke kereta dia. Memang spoil la.

Dalam kereta, kita orang tak banyak cakap....aku pun malas nak layan dia sebab aku masih bengang sangat dengan apa yang dia buat tadi.

Honestly, dalam hidup aku, cuma sorang aja yang aku pernah minum air mani....itupun atas dasar sayang aku yang amat sangat. Bukan disebabkan dipaksa atau terpaksa...tapi disebabkan perasaan sayang untuk seseorang yang aku suka. Orang yang bertuah itu adalah Daddy Dave aku. Tapi walaupun aku lakukannya atas dasar sayang, aku tetap kasi tau kat dia yang aku not into benda-benda macam ni. Sebagai seorang Daddy yang baik, dia paham dan tak pernah pancut dalam mulut aku sejak aku bagitau kat dia.

Malam tu nampaknya dia aje yang game.....aku pulak terbantut.....semua gara-gara airmani dia yang terpancut ke dalam mulut aku. Eiiii....memang loya rasanya kalau diingat-ingatkan.

Pada pembaca-pembaca kisah ni, ini cuma pendapat peribadi aku je. Kalau korang suka mminum air mani, tak salah pun. Masing-masing punya taste la kan.

No comments: