Thursday, February 28, 2008

ABANG PLU SATU OFFICE?



Aku ada kenal satu abang kat opis aku ni. Satu company tapi lain Department. Orangnye dalam 40'an dan dah kawin dah pun. Abang ni kalau nak ikutkan tergolong dalam abang-abang taste aku. Muka biasa je tapi aku cukup terangsang tengok badan dia yang sedap tu. Abang ni keturunan Syed dan berasal dari Kedah. Aku tak taula benar ke tak tapi orang cakap kalau nama ada Syed ni selalunya berbatang besar maklumle sebab ada darah Arab sikit.

So minggu lepas aku ada la terserempak dengan dia kat cafe kat opis aku ni. Aku nampak dia sorang je so aku pun bagilah salam. Dia ajak aku duduk sekali breakfast. Aku pun memang lah teringin sangat sebab aku memang admire kat abang ni. So aku pun layan je la.

Aku terus terang memang gabra sebab aku memang bernafsu dengan dia. Abang ni plak jenis yang ramah dan suka tepuk2 badan lah, peha la sambil sembang ngan aku. Apa yang dia tak tau, aku memang dah stim dah masa dia pegang2 aku. Tapi aku tau abang ni memang jenis macamtu masa sembang dan bukan lah PLU.

Lepas makan aku pun mintak dirila sebab nak masuk opis. Sebelum masuk opis, aku pergi toilet jap. Konek masa tu memang tengah stim lagi maklumla dapat kena pegang dengan abang yang taste.

Masa aku tengah kencing kat cubicle tu, adalah orang masuk dan kencing sebelah aku. Aku pun buat tak tau jela sebab takkan nak tengok plak. Aku pun cover-cover la jugak takut orang sebelah nampak konek aku tengah stim sambil terkencing tu. Memang aku tak tengok pun orang yang kencing kat sebelah aku tu.

Tak semena-mena tiba-tiba ada orang cakap, "Aik lamanye kencing?" Aku pun terkejutla sebab sapa la plak tegur aku ni. Aku pun toleh la dan rupa-rupanya abang taste tadi tu. Aku punya la malu sebab aku rasa dia ternampak yang konek aku tengah mencanak tu. Aku sambil tersengih terus le jawap, "aah payah plak nak kencing ni" sambil merapatkan konek aku ke cubicle dengan harapan dia tak nampak benda yang tengah keras tu.

Persoalannya, dan yang paling memusykilkan aku....aku memang nampak TERAMAT JELAS yang abang tu punya batang pun keras jugak. Masa dia tegur aku tu, batang dia terkeluar dari cubicle dan SUMPAH...BATANG DIA MEMANG KERAS!! Cuma takle besar seperti yang aku sangka-sangkakan untuk seorang yang bergelar Syed.

Sekarang aku pulak rasa gabra. Abang ni PLU ke? Napa dia stim masa kencing sebelah aku? Tengok gaya memang sah takda gaya PLU. Dan yang paling aku risau, dia ni minat kat aku ke? Persoalan ni memang aku tak tahu.....hanya abang tu aje yang tau.

Tapi, kalaulah abang ni minat kat aku, aku rasa, akulah orang yang paling happy. Cuma aku rasa kurang selesa sebab dia satu Company ngan aku.

Entahlah.....aku tunggu je la apa-apa dari dia lepas ni. Mudah-mudahan betul la dia minat kat aku sebab aku memang taste ngan abang ni.

Kalau ada cerita baru pasal abang ni, aku akan update korang.

2 comments:

ALLAN said...

ambik la pic dia...upload dalam blog...hehehe

Unknown said...

mencari sugarmummy/daddy yg baik , kaya , caring , penyayang dan boleh tolong aku.

serius call aku 0147316396

masihkah ada seorang muslim yg baik jujur dan iklas di dunia yg dah nk kiamat ni? :(